DOORBREEK PATRONEN EN STIMULEER GROEI

Klanten ervaren je medewerkers als onvriendelijk. Er is gedoe binnen je team. Het welzijn van je mensen staat onder druk door agressieve klanten of collega’s. Het lijkt bijna onmogelijk om een feedbackcultuur te installeren… Herkenbaar?

Steeds meer werkgevers investeren in de kwaliteit van gesprekken binnen hun organisatie. Want medewerkers die vanuit vertrouwen communiceren, vinden samenwerken leuker, bereiken sneller resultaten en zijn productiever.

Bij Bal&Klein geloven we dat heldere communicatie en sterke menselijke verbindingen de sleutel zijn tot succes. Wij zien liefdevol meedogenloos communiceren als een strategisch onderdeel van elke organisatie, essentieel voor succes in een snel veranderende bedrijfswereld.

We kijken naar wat er echt speelt: persoonlijke onzekerheden, teamconflicten, de cultuur binnen het bedrijf of hoe mensen met elkaar omgaan. Door deze belemmerende patronen te doorbreken en groei te stimuleren, zorgen we voor blijvende verbeteringen.

Maak je organisatie communicatief fit

Ilse Bal en Bart Klein

Het aanbod van Bal&Klein is gericht op organisaties die het welzijn van hun medewerkers voor ogen hebben en die snappen dat hun bedrijf alleen groeit en ontwikkelt als er een gezonde (gespreks-)cultuur heerst.

Voor managers die anders willen luisteren, namelijk om te horen wat hun collega’s en medewerkers écht te zeggen hebben.Voor medewerkers die zich op een respectvolle manier willen uitspreken over wat zij belangrijk vinden, voor zichzelf, het werk of hun bedrijf.

Klanten aan het woord

Nick A, medewerker fitness centrum
Handige tips, bruikbaar, tijd vloog voorbij.
Nick A, medewerker fitness centrum
Nick A, medewerker fitness centrum
Pepe, P. Medewerker fitness centrum
De trainers waren zeer duidelijk en de praktijkoefeningen boeiend en leerrijk.
Pepe, P. Medewerker fitness centrum
Pepe, P. Medewerker fitness centrum
Christian B, teamleader in een KMO
Zeer leerrijk. Trainer heeft veel kennis, luisterde goed en gaf veel praktijkvoorbeelden. Ze haalde ook veel kennis uit de groep. Fijn om verhalen en tips te horen van de collega’s.
Christian B, teamleader in een KMO
Christian B, teamleader in een KMO
Matthias D. Sales manager afvalwerkend bedrijf
Zeer aangenaam; vlotte lesgever.
Matthias D. Sales manager afvalwerkend bedrijf
Matthias D. Sales manager afvalwerkend bedrijf
Carine G. Hoofdverpleegkundige in een woonzorgcentrum
We kregen vele voorbeelden uit de praktijk waardoor de training heel bruikbaar is op de wervloer.
Carine G. Hoofdverpleegkundige in een woonzorgcentrum
Carine G. Hoofdverpleegkundige in een woonzorgcentrum
Annelies V. verpleegster
Heel duidelijk. Training werd gegeven op een zeer rustige manier. Veel variatie in de werkvormen.
Annelies V. verpleegster
Annelies V. verpleegster
Monique L., Onderwijscoördinator
Ik vond de sessies zeer waardevol. Ik heb geleerd hoe ik effectief kan communiceren met zowel collega's als studenten, wat mijn werk een stuk aangenamer en effectiever heeft gemaakt.
Monique L., Onderwijscoördinator
Monique L., Onderwijscoördinator
Arnaud V., Ondernemer
De coaching heeft me inzichten gegeven die ik direct in mijn bedrijf kon toepassen. Ik heb geleerd hoe ik duidelijke en assertieve communicatie kan gebruiken om mijn team te leiden en mijn bedrijf te laten groeien.
Arnaud V., Ondernemer
Arnaud V., Ondernemer
Eva S., Junior Consultant
Ik waardeerde de praktische tips en de op maat gemaakte oefeningen. De coaching heeft me geholpen om mijn communicatievaardigheden naar een hoger niveau te tillen, wat me zeker zal helpen in mijn carrière.
Eva S., Junior Consultant
Eva S., Junior Consultant
Peter J., Directeur
De persoonlijke benadering van de coaching heeft echt het verschil gemaakt. Ik heb geleerd om effectiever te communiceren met mijn team en heb nu betere relaties opgebouwd binnen de organisatie.
Peter J., Directeur
Peter J., Directeur