Meer “love”, meer connectie met de klant bij Belfius Direct Verzekeringen
Met Bal&Klein transformeren we klantgesprekken door ‘love’ te integreren, geïnspireerd door de visie van moederbedrijf Belfius. De missie is duidelijk: telefoongesprekken moeten voor de klant een feestje zijn.
Wat betekent dat?
Relatiebeheerders die gesprekken voeren met hart en ziel – ook moeilijke gesprekken.
Door zichzelf te zijn
Door oprechte betrokkenheid en begrip te tonen
door klanten een eerlijke en heldere uitleg te geven in plaats van:
- standaard zinnetjes als “Ik begrijp uw situatie”
- scripts te gebruiken die vaak irritatie opwekken bij de klant
Met als resultaat: klanten die de passie van de relatiebeheerders voor hun klanten en hun vak ook daadwerkelijk voelen.
Hoe we dat realiseren?
Door een krachtig plan van aanpak
Door deelnemers te laten leren, experimenteren en amuseren.
Opleiding op maat van de cultuur en noden van de klant
Benieuwd om meer te weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Laten we kennismaken!