Cases
Lees meer over onze methode en wat we realiseerden bij onze klanten.
Meer “love”, meer connectie bij Belfius Direct Verzekeringen
Met Bal&Klein transformeren we klantgesprekken door ‘love’ te integreren, geïnspireerd door de visie van moederbedrijf Belfius. De missie is duidelijk: telefoongesprekken moeten voor de klant een feestje zijn.
Klanten aan het woord
Zeer leerrijk. Trainer heeft veel kennis, luisterde goed en gaf veel praktijkvoorbeelden. Ze haalde ook veel kennis uit de groep. Fijn om verhalen en tips te horen van de collega’s.
Christian B, teamleader in een KMO
De coaching heeft me inzichten gegeven die ik direct in mijn bedrijf kon toepassen. Ik heb geleerd hoe ik duidelijke en assertieve communicatie kan gebruiken om mijn team te leiden en mijn bedrijf te laten groeien.
Arnaud V., Ondernemer
Tijdens het rollenspel besefte ik dat ik helemaal niet zo duidelijk communiceer als ik zelf dacht.
Laurence V, marketing manager
Ik vond de sessies zeer waardevol. Ik heb geleerd hoe ik effectief kan communiceren met zowel collega's als studenten, wat mijn werk een stuk aangenamer en effectiever heeft gemaakt.
Monique L., Onderwijscoördinator
Mijn gespreksbuddy hield me een spiegel voor en ik kreeg superbruikbare tips. Dikke merci!
Steven N, zaakvoerder
Zeer aangenaam; vlotte lesgever.
Matthias D. Sales manager afvalwerkend bedrijf
Heel duidelijk. Training werd gegeven op een zeer rustige manier. Veel variatie in de werkvormen.
Annelies V. verpleegster
Ik was altijd nerveus om in meetings te spreken, maar dankzij de coaching heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. Ik kan nu mijn ideeën duidelijk en overtuigend presenteren.
Laura M., Marketing Specialist
We kregen vele voorbeelden uit de praktijk waardoor de training heel bruikbaar is op de wervloer.
Carine G. Hoofdverpleegkundige in een woonzorgcentrum
Handige tips, bruikbaar, tijd vloog voorbij.
Nick A, medewerker fitness centrum